Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný článek.

Tak špatné by to dle mne nebylo. R^:-)

2 2
možnosti
SB

Po celou dobu čtení Vašeho článku jsem si myslel, že je to ironie. Po jeho závěru si nejsem jistý.

Jestli se vážně domníváte, že Rakušané nás někdy budou ochotni brát jako sobě rovné, tak je asi neznáte. Na osobní úrovni ano. Když s Rakušanem mluvíte, tak je ochoten Vás považovat za sobě rovna. ALe že proměrný Rakušan považoval by český národ jako celek za rovný rakouskému národu jako celku, na to zapomeňte. Soužití by nedělalo dobrotu.

8 1
možnosti
Foto

Češi jako národ si ve světě respekt musí vydobýt a ne se stáhnout do ulity, ala Bobošíková, Matějka a spol.

Také by se musela odstartovat mediální kampaň. Body kampaně: 1. Skoro každý Rakušák je vlastně trochu Čech, protože měl alespoň jednu českou babičku, prababičku nebo prapra...babičku. 2. 80 % průmyslu Rakousko-Uherska bylo v českých zemích. Tady je sice malý háček. To bylo např. proto, že v Sudetech ale i jinde v českých zemích žila a pracovala spousta Rakušáků a Němců, více než 3 milióny (v předválečném Československu žilo více Němců a Rakušáků než Slováků). Kdyby to Rakušáci vytáhli na denní světlo, tak by se to pak muselo nějak okecat. :-) 

Body 3. - 10. nechám k napsání jiným. :-)

PS. Jeden můj přítel kdysi o mně řekl, že mým největším koníčkem je štvát lidi. Zdůrazňuji, že to není pravda, jde o nedorozumění.

2 1
možnosti
MN

http://miroslavnigrin.blog.idnes.cz/c/315808/Kamikaze-na-Hrad.html

 napred je fajn si o kandidatech zjistit jaci jsou a pak volit...ale pro mne je osobne krom toho co jsem si o Schwarzenbergovi zjistil, neprijatelne abych mel prezidenta, ktery neumi poradne cesky, nezna slova hymny a kdyz o nem Rakousky tisk napsal,  ze to byl on, kdo vystupoval proti Benesovym dekretum .. tak to je pro mne jednoznacne - i kdyz nadseni to nebude se kterym to hodim Zemanovi...

10 5
možnosti
SB

Dal jsem Vám kladný bod, přestože většinou s Vašimi názory nesouhlasím. Nyní však zcela výjimečně ano, a tudíž ten bod máte. R^

5 2
možnosti
Foto

Jo, kdy já byl naposledy v Rakousku u móře...

0 0
možnosti
BP

to jsem tedy taky nepochopil,které z moří má autor na mysli ...

Jinak Schwarzenberg se netituluje Jeho Milost , ale Jeho Jasnost ...

1 0
možnosti

A není spíš lepší dostat ten Balt do severních Čech? ;-D

0 1
možnosti
Foto

Koupal jste se někdy v Baltu? A jaké to bylo?

Jadran je lepší a až na tak velké globální oteplování nevěřte. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2246x
Nezávislý, neziskový, nestátní a neveřejnoprávní postarší publicista, který se nehodlá vrátit do hrobu.