Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miluju tyhle poplašné zprávy od rádoby odborníků. Jen pro Vaši informaci: provedl jsem upgrade na Win10 u asi 10 PC různého stáří a žádný z Vámi uvedených problémů se nevyskytl. Asi jsem klikař. Pro ty ostatní - nebojte se .

0 0
možnosti

"Ale tady pozor: v průběhu upgrade bude aktivační kód vašich původních Windows7/8 změněn na kód nových Windows 10 a pozbude tak platnosti pro původní W7/8."

Taková blbost, už několikrát jsem instaloval na jednom PC aktivní desítky a zpět na sedmičky a nic nepozbylo platnost, obojí je aktivní a funkční, tak nedělejte zbytečnou paniku, zesměšňujete se. Měl byste si instalaci vyzkoušet a nejen sbírat poplašné informace po Netu. Nezastávám se Windows 10, ale instalace je absolutně bez problému, vadí mi jiné věci, proto se vždycky vrátím zpět k sedmičkám.

0 0
možnosti

Výrobci tiskáren (alespoň ti značkoví) již vydali ovladače pro WIN 10 i na zastaralé modely. Pokud používáte 16 bitový účetní systém běžící v DOS, měl jste už dávno uvažovat o výměně, je s podivem, že vám podobný systém vůbec funguje s WIN 7 nebo 8... Většina firem zabývajících se ekonomickým software dávno přešla na kompatibilní rozhraní a počítám, že upgrade pro nový Windows mají již ke stažení... Já přešel na jednom starším PC na WIN 10 a jsem hodně spokojený. Překvapilo mě zrychlení systému oproti WIN 7, i když z dnešního pohledu se jedná o zcela zastaralý computer. Prostě funguje nyní rychleji než dřív. Ono vás to stejně dříve nebo později donutí na desítky přejít. Teď je to lepší, protože je to zadarmo. Zatím.

1 0
možnosti

Mimochodem, třikrát jsem se pokoušel o čistou instalaci Win 10, bohužel vždy neúspěšně, poslední zpráva na konci instalace byla, že potřebuje restartovat, ale následně po restartu přišla další zpráva, že nemá odkud nabootovat a musí zase restartovat, a tak pořád dokola, takže zacyklení a konec. Takže nespěchejte, je to jako vždy, po nějakém půlroce už obvykle Microsoft ty největší blundry vychytá, až pak to zkuste doopravdy.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem to zkoušel sám,stejný výsledek,když to provedl winupdate naprosto v pořádku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2246x
Nezávislý, neziskový, nestátní a neveřejnoprávní postarší publicista, který se nehodlá vrátit do hrobu.