Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

A co takhle jako skvělý "prognostik" dodat čísílka do Sportky na příští týden?:-)[>-]

0 2
možnosti
MS

Současný názor M.Z. na církevní restituce snad poškodí vztahy současné vlády/nevlády.Rozhodně ale potěší obyčejného občana.:-)[>-]

1 3
možnosti
MS

Také říkám ač ateista:"Bože dej mi sílu abych to dítě nezabil!" To když se podívám na vysledkovou listinu.:-)[>-]

1 2
možnosti
MS

Já nezvracel.Vyzvrátil jsem vše za posledních deset let pod Vašíkem.K.:-)[>-]

2 3
možnosti
JM

Nezávislý, neziskový, nestátní a neveřejnoprávní postarší publicista, který se nehodlá vrátit do hrobu. No jo, řekni mi čím se živíš a já Ti řeknu co jsi.

1 0
možnosti
JB

J42a36n 90B98í79l23e64k

12. 3. 2013 12:09

Jsem jen pouhý důchodce...

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2246x
Nezávislý, neziskový, nestátní a neveřejnoprávní postarší publicista, který se nehodlá vrátit do hrobu.